Carles Puigdemont_ Oriol Junqueras
Els titulars als principals diaris…

‘La Vanguardia’: «Els EUA refreden el suport al Marroc en vigílies de la trobada Biden-Sánchez»

Titulars diversos als diaris d’aquest divendres:

‘El País’ apunta a la sentència del Tribunal Constitucional sobre l’estat d’alarma: «La ponencia sobre el estado de alarma anula las sanciones». Al costat, en el mateix sentit: «12 autonomías desoyen las restricciones recomendadas por Sanidad».

A ‘El Periódico’, titular per a l’educació: «L’FP s’obre a la formació contínua de treballadors». Gran fotografia per a l’eclipsi de sol: «La ‘mossegada’ de la Lluna al Sol».

‘El Punt Avui’ opta per la qüestió sobiranista: «Divisió al govern Sánchez pel retorn dels exiliats». En segon terme: «Els experts proposen 91 accions per a després de la pandèmia».


‘La Razón’ indaga en suposada agenda independentista republicana: «Plan oculto de ERC: vía unilateral tras la mesa de negociación». Fotografia de portada per a les dues nenes de Tenerife desaparegudes des del 27 d’abril, després de la troballa al mar del cos de la més gran, de sis anys: «El peor final para las pequeñas Olivia y Anna».

‘Ara’ manté com a tema destacat la polèmica al voltant de la mesura de gràcia als presos sobiranistes: «Els crítics del PSOE tanquen files amb els indults». La fotografia és per a la política internacional: «Biden i Johnson refermen l’aliança anglo-americana».

‘ABC’ continua obrint la primera pàgina amb el conflicte independentista: «ERC diseñó como debilitar al Estado en la mesa de diálogo», amb una foto a cinc columnes del president de la Generalitat, Pere Aragonès. Al capdamunt, en segon terme, titular per a les clavegueres de l’Estat: «Villarejo vendió al jefe de la UDEF los datos censales de todos los españoles».

‘El Mundo’ destaca enquesta electoral d’Andalusia: «El PP replica en Andalucía la mayoría amplia de Madrid». Al costat, política republicana: «ERC admite en un plan oculto que la mesa de negociación es una farsa».

I política internacional a la portada de ‘La Vanguardia’: «Els EUA refreden el suport al Marroc en vigílies de la trobada Biden-Sánchez». La fotografia és també per al president dels Estats Units, en aquest cas durant la trobada amb el primer ministre britànic, Boris Johnson: «Biden canta les veritats a Johnson».