‘La Vanguardia’: “ERC i Junts voten separats el suport als Jocs Olímpics d’hivern”
Titulars diversos als diaris d’aquest divendres:
‘El País’ apunta a la lluita europea contra la crisi post pandèmia: “El BCE se rearma para tener más margen contra las crisis”. A sota, un altre efecte de la covid: “Los Juegos de Tokio, en estadios vacíos”.
‘El Periódico’ obre amb un efecte destacat de l’augment de la pandèmia: “La cinquena onada amenaça el turisme”. Com a segon tema, amb foto de portada, un festival multitudinari: “Gentada sota control al Cruïla”.
‘El Punt Avui’ també situa com a tema principal conseqüències econòmiques de la covid: “Alarma turística”. I a banda, les propostes de l’ANC per a l’11-S i l’1-O: “Doble mobilització”.
‘La Vanguardia’ subratlla diferències entre els socis del Govern: “ERC i Junts voten separats el suport als Jocs Olímpics d’hivern”. Al costat, sobre la polèmica del Tribunal de Comptes: “L’Executiu busca corregir el fons per a les multes del procés abans de recorre’l”.
‘Ara’ ofereix xifres pandèmiques: “Catalunya lidera els contagis a Europa tot i la vacunació”. La fotografia de portada és per al cineasta nord-americà Quentin Tarantino, entrevistat pel rotatiu en la faceta de novel·lista: “Porto la paraula ‘problemàtic’ al pit, com una condecoració”.
‘La Razón’ aposta per les discrepàncies nutricionals entre PSOE i Podem: “Sánchez tritura a Garzón por la “crisis de la carne””. Al costat, sobre el conflicte entre Catalunya i Espanya: “El Gobierno no recurrirá los avales de la Generalitat por el procés”.
‘ABC’ també destaca el xoc entre els socis del govern espanyol: “Sánchez desacredita a Garzón para atajar la crisis con los ganaderos”. Com a segon tema, efectes de la pandèmia: “El covid obliga a Japón a celebrar sin público los Juegos Olímpicos”.
I ‘El Mundo’, que gira al voltant de la presumpta crisi de govern que prepara el cap de l’executiu espanyol, en aquest cas vinculada a la polèmica de la carn: “Pedro Sánchez y Podemos ponen a Garzón en la picota antes de los cambios en el Gobierno”. A sota, la pandèmia: “Europa pidió hace 15 días que los jóvenes usaran mascarilla”.