Terratremol Valles  16 Juliol 2016_1
. Passades les nou del vespre. s´ha pogut percebre a Castellbell i el Vilar .

Text IProtecció Civil Gencat

Protecció Civil de la Generalitat ha posat en prealerta el pla SISMICAT per un sisme de MAGNITUD 3,2 amb epicentre al Vallès Occidental, entre les poblacions de Terrassa i Matadepera, a les 21.30 hores.

Segons Protecció Civil, el sisme ha estat percebut sense danys a diversos punts de les comarques de Barcelona.

El telèfon d’emergències 112 ha rebut un total de 8 trucades des de diversos punts del Vallès Oriental, Bages, Vallès Occidental i Maresme: Montgat, Caldes de Montbui, Sabadell, Matadepera, Castellar del Vallès i Manresa, Castellbell i el Vilar.

El CECAT de protecció Civil s’ha posat en contacte amb les policies locals d’aquests municipis i amb el Sistema d’Emergències Mèdiques SEM, i han confirmat que no hi ha hagut danys materials ni persones ferides. Un cop fetes les comprovacions, Protecció Civil ha tancat la prealerta del pla SISMICAT

Si heu notat el sisme, ompliu el qüestionari de l’ICGC a http://www.icgc.cat/Ciutada/Explora-Catalunya/Terratremols/Heu-percebut-un-terratremol

Terratremol Valles  16 Juliol 2016

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.