Sanchez Piñol
"Victus. Barcelona 1714", d'Albert Sánchez Piñol, s'ha imposat per segon any consecutiu com la novel·la més llegida a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Albert Sanchez Piñol«Victus. Barcelona 1714», d’Albert Sánchez Piñol, s’ha imposat per segon any consecutiu com la novel·la més llegida a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona. Maria Dueñas és l’autora de la segona i tercera novel·les més prestades: «El tiempo entre costuras» i «Misión olvido», respectivament.

 

«Victus. Barcelona 1714», d’Albert Sánchez Piñol, s’ha imposat per segon any consecutiu com la novel·la més llegida a la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona. Maria Dueñas és l’autora de la segona i tercera novel·les més prestades: «El tiempo entre costuras» i «Misión olvido», respectivament.

Pel que fa a les novel·les juvenils més llegides a les 221 biblioteques municipals i 9 bibliobusos de la demarcació de Barcelona, ocupen les dues primeres posicions la primera i segona entrega de la saga dels «Jocs de la Fam», creada per Suzanne Collins. En tercera posició, hi ha «Quantic love», de Sònia Fernàndez-Vidal.

Els mangues són els còmics més demanats entre el públic adult. Encapçalen les posicions: «Death note», de Tsugumi Ohba, un manga a l’estil de les novel·les policíaques; «20th Century Boys», de Naoki Urasawa, i «The Gentlemen Alliance», d’Arina Tanemura.

En l’àmbit audiovisual, les sèries de televisió continuen dominant la llista. L’encapçalen les primeres temporades de «Perdidos» i «Juego de tronos». En tercer lloc hi trobem la pel·lícula francesa «Intocable» .

Finalment, pel que fa als CD més prestats a les biblioteques trobem «11 de novembre» de l’empordanesa Sílvia Pérez Cruz; «Jazz on film…film noir» i «Massatge amb cançons» de Dàmaris Gelabert.

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.