25/04/2024

-Esmorzar.
-Aigua.
  NORMES D’ORGANITZACIÓ
Les sortides són obertes a tothom.
Els infants han de venir acompanyats i supervisats per un adult.
L’entitat disposa d’una assegurança d’accidents que cobreix les sortides del programa.
La sortida tindrà un preu de 3 euros pels no socis.
Es recomana estar en possessió de la Tarja d’ Assegurança de la FEEC.
Donada alguna circumstància especial, l’organització es reserva el dret d’alterar la data i/o l’itinerari d’alguna sortida,així com també l’ordre de les mateixes.
     DADES DE LA SORTIDA:
• Distància total: 9 km.
• Desnivell: 104 m.
• Dificultat: Fàcil
• Durada: 2 h. aprox.
• Tipus: Circular

COM ARRIBAR-HI:
Vacarisses1.jpgSortim del CEIP Jaume Balmes en direcció la Bauma. Un cop al final de la Bauma girarem a l’esquerra direcció Terrassa (C58). Ens incorporarem a la via. Després del pont , girarem al primer trencall a mà esquerra direcció La Vall de Montserrat – Vacarisses (BV1212) Circularem per aquesta via fins entrar al poble de Vacarisses. A uns metres – a mà esquerra – trobarem el Carrer del Serrat, tombarem i el travessarem fins al final del mateix.

Aparcarem els vehicles i començarem la ruta des de la pista on ens trobem.

RECORREGUT:
Vacarisses.jpgA uns metres, trencarem a mà esquerra – fita SLC-51 – direcció Torrota de Vacarisses. Pujarem per aquest corriol que ens portarà finsla Torrota, on podrem gaudir – si el temps ho permet – d’unes bones vistes panoràmiques. Baixarem de la Torrota , pel mateix corriol i a pocs metres de la baixada canviarem de sender, seguint el SL C51 direcció Plaça de Joan Bayà, que no deixarem fins trobar-nos a la banda esquerra de la pista les marques en verd i vermell que ens indiquen canvi de direcció ,les seguirem deixant la pista i ens endinsarem al bosc. En un moment determinat del recorregut trobarem que el camí es divideix en tres corriols. Ara, deixarem de seguir les marques de color verd i vermell i tombarem pel corriol que se’ns obre a la dreta. A uns metres el camí es tornà a dividir en dos. Virarem pel de la dreta que ens adreçarà cap el Cingle Gros de Vacarisses, on podrem gaudir d’unes vistes d’ull d’ocell. Retornarem pel mateix camí fins trobar de nou la cruïlla i continuarem pel camí que abans havíem deixat per anar al Cingle Gros.

Torrota de Vacarisses.jpgAquest, ens dirigirà fins a la Moreneta, la deixarem a la banda dreta i virarem cap el corriol de l’esquerra que baixa cap al torrent de les Vendranes. El recorregut està marcat per fites de pedres. No te pèrdua. Un cop al torrent, el travessarem, i a pocs metres ensopegarem amb el Mas de las Vendranes, molt ben conservat. Reiniciarem el camí, passant per la banda esquerra del Mas, senyalitzat amb una fita de fusta marcada amb el color verd i vermell –SL C60 – A partir d’ara estem de tornada, no deixarem el camí, passant pel costat de la ruïnes del Mas del Lleonard, i a la banda esquerra del camí el Torrent que du el nom de la masia. La Pujada ens portarà fins al Serrat dels Ginebrers on seguirem direcció Camí dels tubs de l’aigua – SLC60 – que finalitzarà al carrer de Can Còdol de Vacarisses. A pocs metres del carrer on vam començar la sortida.

Feu clic per puntuar aquesta publicació
[Total:% total_count% mitjà:% mitjana%]

Share and Enjoy !

Shares

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.