Pessebre 2024

Un cop superat el pont de la Puríssima, Castellbell i el Vilar reprèn amb activitats nadalenques amb una agenda d’actes per a tots els públics. Aquest dissabte 13 de desembre, coincidint amb Santa Llúcia, el Grup Pessebrístic inaugurarà al Burés el seu esperat Pessebre Monumental. Com és tradició, la temàtica d’enguany es manté en secret, generant una gran expectació entre els veïns per descobrir quina meravella artesanal han construït. L’exposició es podrà visitar també diumenge i durant els caps de setmana restants de desembre i gener.

La solidaritat serà la protagonista durant la jornada de diumenge amb els actes de La Marató de 3Cat. L’Avinguda de Catalunya, davant de l’església, es convertirà en l’epicentre de la col·laboració veïnal amb un mercat de segona mà, diverses actuacions i la tradicional Caminada solidària, una activitat apta per a totes les edats que uneix salut i compromís social.

Per tancar el cap de setmana amb un toc d’humor i originalitat, diumenge a la tarda el Teatre Casino Borràs acollirà l’estrena de l’associació Pastorassos de Castellbell i el Vilar. Per tercer any consecutiu, l’obra reinventa els clàssics pastorets amb l’univers de Star Wars com a referent

Una oportunitat immillorable per sortir al carrer i gaudir de la cultura local.

Autor

About The Author