
Segons va publicar ahir dimarts Nació Manresa, el passat dilluns agents forestals van detectar dues fuites al col·lector d’aigües residuals al barri del Borràs a Castellbell i el Vilar, situat al camí que va cap a la depuradora de La Bauma.
Els Agents van aixecar expedient a l’ACA en la qual es va informar de la incidència, aquests últims van inspeccionar la zona i van trobar que el col·lector sobreeixia per dues tapes que s’havien taponat per unes arrels que segurament per unes neteges que es van fer fa una setmana no es van retirar.
Un cop retirats les arrels, es va solucionar el problema, fent funcionar correctament el col·lector d’aigües residuals, no confondre amb el de Salmorres que no va quedar afectat.
Tot i així l’ACA està avaluant si hi va haver alguna afectació al medi ambient que segons el mateix diari, els primers indicis apuntarien que es va vessar poca quantitat d’aigua i a hores d’ara el lloc de l’abocament està net i el Llobregat no ha quedat afectat