Aquest dissabte, 20 de desembre, la tradició ha estat més forta que la meteorologia a Castellbell i el Vilar. El tradicional Tió Bastoner, una de les cites més esperades del calendari nadalenc local, s’ha hagut de reinventar a darrera hora a causa de la pluja persistent que, tal com havien anunciat les previsions, ha fet acte de presència durant tot el matí.

Tot i que la celebració estava inicialment prevista a la Plaça Lluís Companys, l’organització ha reaccionat amb rapidesa traslladant l’esdeveniment a l’aixopluc del Casino Burés, concretament al local de la Capella de Música Burés. Aquest canvi d’escenari, però, no ha restat gens de caliu a la festa.

Xocolata, jocs i tradició L’ambient festiu ha estat garantit gràcies a l’actuació de l’animadora Idoia, que ha sabut connectar amb els més petits des del primer moment. Entre cançons, balls i jocs, les famílies han pogut gaudir d’una xocolatada ben calenta acompanyada de coca, un refrigeri que s’ha agraït especialment donades les baixes temperatures i la humitat de l’exterior.
Xocolata, jocs i tradició L’ambient festiu ha estat garantit gràcies a l’actuació de l’animadora Idoia, que ha sabut connectar amb els més petits des del primer moment. Entre cançons, balls i jocs, les famílies han pogut gaudir d’una xocolatada ben calenta acompanyada de coca, un refrigeri que s’ha agraït especialment donades les baixes temperatures i la humitat de l’exterior.
El moment culminant ha arribat vora les 12 del migdia. Amb els bastons preparats i la cançó a punt, nens i nenes han fet cagar el tió. La soca màgica no ha decebut i ha repartit regals i somriures a tots els infants presents, tancant un matí on la comunitat ha demostrat que ni la pluja pot aigualir les ganes de celebrar el Nadal.

