Text: Equip de producció de Notícies
Segons una informació publicada al digital Nacional. Cat, citant fonts de diversos testimonis que viatjaven al fatídic tren que va descarrilar el passat 20 de Novembre del 18 a Vacarisses on va morir un veí de Castellbell i el Vilar. Segons l’esmentat mitjà digital, contràriament al que es va dir al principi, el veí no anava dret al tren, si més no, assegut en una de les cadires plegables que hi ha just al costat de les portes.
Un dels testimonis i que estava assegut amb ell, diu que hi va haver moments abans de l’accident que el tren es movia de manera molt estranya, que fins i tot les portes s’obrien soles. Aquest mateix passatger explica també que tant ell com la víctima van sortir disparats a fora i va quedar inconscient, però quan hi va recuperar recorda que Tot era molt fosc i hi havia molt fang que arribava gairebé als genolls.
Un mes i mig després, un grup d’afectats pel sinistre presentaran una denúncia col·lectiva, contra ADIF i RENFE per demanar danys i perjudicis.