
Electrician in protective suit and helmet holding clipboard and trying to fix glitch while standing next to dashboard in heavy industry plant.
Estem a mitjan octubre, i ja anem a poc a poc camí cap a l’hivern i també és temps per omplir les cisternes de gasoil i d’altres elements. Els Mossos d’esquadra, però, ja avisen del retorn d’una vella i habitual estafa per aquestes dates la dels revisors de Gas o fals operari.
Segons el cos policial a les xarxes socials ,aquest tipus d’estafadors, van a les cases de gent gran ,on es fan passar per operaris d’empreses de subministrament o per revisar el gas . Un cop dins de la llar ,els delinqüents,busquen excuses i t’acaben distraient per tal de robar objectes de gran valor sentimental com joies o diners.
Els Mossos, demanen ,que abans de qualsevol dubte cal trucar a la companyia per si els hi ha enviat el suposat operari ,així ens estalviem de que ens robin.