Aquest vespre, sobre 2/4 de 9 del vespre, s’ha sabut qui ha guanyat aquest any les eleccions , ERC tornarà a repetir els pròxims 4 anys de mandat, torna a ser al capdavant de Monistrol de Montserrat.
Durant tot el dia, hi ha hagut normalitat al col.legi electoral. Cap a les 8 del vespre, s’han tancat les urnes, i les 3 meses electorals, han fet el recompte de vots. S’han viscut moments de nervis, i tensió per part dels candidats, i dels monistrolencs i monistrolenques que han volgut ser presents i… després de més de mitja hora intensa, s’ha sapigut els resultats: ERC guanya les eleccions.
Les votacions han quedat aixi:
ERC: 555 vots, amb 5 regidors
CIU: 415 vots, amb 4 regidors
PSC: 205, amb 1 regidors
PP: 121, amb 1 regidors
La participació monistrolenca ha sigut de 52,22% (dades ofertes ,a les 8 del vespre)
Quan ha finalitzat el recompte, s’han vist cares d’alegria, impotència, tristesa, per part de tots els candidats.. però ja se sap com són aquestes coses..
Finalment, ERC ha celebrat el seu triomf, a la plaça del Bo-Bo, fent un cava i un petit piscolabis
