
El C.E Castellbell, va golejar còmodament davant del FC. Artés,en un partit dominat de principi a final pel conjunt castellvilarenc,en la segona jornada de la Quarta Catalana Grup 1, amb un hat-Trick del jugador castellvilarenc Eric López, va ser el més destacat del partit que es va disputar aquest dissabte 23 de setembre a la tarda al camp municipal de Castellbell i el vilar.
A la primera part, el Castellbell se’n va anar als vestidors amb un 2- 0, Eric López, obrint el marcador al min 25 i déu minuts més tard arribaria el segon ,marcat per Joel Morales.A la represa ,la tònica del partit va ser la mateixa que la primera part, just un minut de la represa, de nou Eric López faria el 3-0.
Els minuts anaven avançant el Castellbell continuava dominant,prova d’això és que el porter local Martí Flores va tenir poca feina, en un minut, els dos equips van marcar dos gols , el Castellbell al minut 63, el 4-0 per Dídac Martínez i al 64, els artesencs de la mà de Lluís Serra, faria el gol d’honor amb el 4-1 pel conjunt artesenc. El partit ja sentenciat,encara arribarien dos gols més, el 5-1 ho faria Eric López al 73 i un penal al darrer minut de partit Brian Álvarez marcaria de penal, el 6-3.
Val a dir que l’àrbitre Joel Santos Gómez, va estar molt correcte, solucionant alguna petita discussió entre jugadors en les faltes . Va mostrar targetes grogues a Iker Planet,Eric López i Pol Sarrià per part del Castellbell. Mentre que a l’Artés Hicham Daher i a Ivan Maldonado.
La pròxima jornada, el CE Castellbell visita el camp de la U.E. Castellnou. Ara el Castellbell amb dues victòries, és el nou lider amb dues jornades invictes.
Resultats Segona Jornada

Classificació General
