Logo Kstellbell Jove

Durant el matí del dijous 20 de Juny , una màquina és va encarregar de treure «la feina grossa» al camp de futbol de la Bauma i aplanar-lo. avui la brigada municipal hi seguirà treballant…El diumenge al matí doncs, de 9:00 a 14:00h ens tocarà als veïns del poble que puguem acabar de rematar la feina. Caldrà fer «3 brigadetes» importants; la de jardineria (porteu totes les eines que puguem necessitar siusplau…), la de pintura de parets i zona «d’skate», i una tercera de logística i preparació d’esmorzar i materials. Què genteta…som-hi que val la pena!!

Autor

About The Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.