| Foto : Arxiu Pere Sánchez |
Coincidint amb el període de matriculacions , L’Institut Ses Bages Sud de Castellbell i el Vilar ha iniciat una campana de cara al curs vinent.
El dijous 4 de febrer va tenir lloc a Monistrol de Montserrat una xerrada » Començar l´ESO » i el dimarts dia 9 el centre te previst fer una jornada de portes obertes amb l’objectiu d’incentivar la matriculació de cara al curs vinent .
