El carril que durant gairebé un mes, ha estat en obres a l’avinguda Catalunya a Castellbell i el Vilar, està reoberta al trànsit des del passat cap de setmana.
Al llarg d’aquest petit període de temps, han ampliat la calçada des de l’església Sant Antoni Maria Claret fins davant les naus del Katia; això permetrà que els camions de gran tonatge hi puguin passar còmodament per aquest indret.
Per això s’ha eliminat la zona d’aparcament en aquest tram, només queda la que va en sentit plaça Barcelona, ja que s’ha fet un carril bici que es pot compartir, tant bicis com vianants, per tant molta precaució. Finalment, s’ha instal·lat una senyalització vertical a cada pas de vianants.
D’aquesta manera, l’avinguda ara té una imatge diferent, però millorada. Per una banda els camions no es quedaran atrapats i per un altre, es podrà anar a l’institut amb bici sense cap risc dins del carril, fet per aquest col·lectiu.