
El llarg pont del Pilar ,arriba amb canvis en el temps, que ho notarem al cap de setmana,d’aquesta manera l’estiuet d’octubre, té els dies comptats. De moment demà dijous 12 i demà divendres 13,tindrem el temps que estem gaudint aquests dies ,amb les nits fresques i les màximes amb 30 graus de temperatura.
Però aquest panorama canviarà a partir de dissabte 14, l’anticicló que ha bloquejat les entrades fresques i de pluges ,es retirarà, obrint la porta als fronts atlàntics, el primer ,el tindrem dissabte amb pluja molt minsa sobretot a punts del Pirineu, la resta del territori cel ennuvolat, o alguna clariana,sense precipitació. Pel que fa a les temperatures dels 30 graus del migdia que estem tenint ara, dissabte estarem a 15 graus ,que es mantindrà al llarg de tota la setmana vinent .
De cara a diumenge ,serà el dia que notarem més els canvis i amb pluges, que arribaran la matinada de diumenge a dilluns que seran generals, al llarg del dia del dilluns en algunes hores del dia,poden caure amb intensitat a les comarques de Tarragona i també a la Catalunya central.
Aquest episodi de pluges es mantindrà fins al dia 18, però a mitjà termini no s’entreveu cap pujada de les temperatures. Per tant, ja tindrem la tardor que ja toca.
