Pau Freixas i Pol Cortecans estrenen aquest dijous 26 de juny ‘Los sin nombre’ a Movistar Plus+. El thriller psicològic és una adaptació de la novel·la de Ramsey Campbell, protagonitzat per Miren Ibarguren, Rodrigo de la Serna i Milena Smith, parla d’una mare que perd una filla de forma traumàtica.
La Clàudia perd la seva filla Àngela de manera traumàtica i just quan comença a recuperar-se anys després descobreix que és possible que segueixi viva. “Mamá, soy yo, Ángela. ¡Por favor, ven a buscarme!”. Aquesta és la frase que la Clàudia escolta per telèfon i que li donarà esperances. La Clàudia recorrerà al Salazar, l’inspector que portava el cas després de la desaparició, i a la Laura, la jove a qui l’Àngela, una nena amb un especial do, va salvar la vida després d’un greu accident de tràfic.
‘Smoke’ arriba a Apple TV+
El drama criminal ‘Smoke’ s’estrena el 27 de juny a Apple TV+. Inspirada en fets reals, ‘Smoke’ explica la història d’una detectiva turmentada i un enigmàtic investigador d’incendis que segueixen la pista de dos piròmans en sèrie.
Documental sobre maltractament animal, a Prime Video
Prime Video estrena aquest divendres 27 de juny el documental ‘Infiltrada en el búnker’. Aquesta és la història d’una infiltrada que ho va sacrificar tot i va posar en risc la vida per mostrar al món la crua realitat viscuda durant dos anys dins d’un laboratori d’experimentació animal. La seva investigació es plasma en centenars d’hores de material gravat amb càmera oculta que mostren greus faltes de maltractament animal.
Prèviament, aquest dimecres 25 de juny és el torn de la primera temporada de la sèrie ‘Countdown’. Quan un agent del Departament de Seguretat Nacional és assassinat a plena llum del dia, el detectiu de la policia de Los Angeles Mark Meachum és reclutat per formar part d’una unitat secreta juntament amb agents encoberts de totes les branques de les forces de l’ordre per investigar el cas. Però la caça de l’assassí aviat revela un complot molt més sinistre del que ningú no podria haver imaginat, començant una cursa a contrarellotge per salvar una ciutat de milions d’habitants.
El final de ‘El juego del calamar’, a Netflix

La tercera i última temporada de ‘El juego del calamar’ s’estrena aquest divendres a Netflix. La sèrie segueix en Gi-hun, després de perdre el seu millor amic en el joc i de quedar-se sense esperança per culpa del Líder, que ha amagat la seva identitat per infiltrar-se en el joc. Gi-hun continua convençut per posar fi al joc, però el líder planteja el pròxim moviment i les decisions dels supervivents generen unes conseqüències cada vegada pitjors a mesura que avancen les rondes. En el final de la sèrie s’imposarà la humanitat en l’escenari més cruel?
