berenar al casal

el passat dissabte 11 de setembre es van iniciar els actes de la 12ena setmana de la Gent Gran que organitza el Casal del Pensionista de Castellbell i el Vilar amb la Col.laboració del Exc Ajuntament de Castellnell i el Vilar .

Els actes de dissabte van consistir amb una excursió a Barcelona on van visitar el parlament, el Palau de la Generalitat i el Fossar de les moreres ; una visita molt adequada ja que era un dia molt celebrat per nosaltres com es» la diada de Catalunya » els actes han continuat aquest dilluns amb un bingo i un berenar  aquest dimarts 14 hi haurà una visita a Sant benet i un berenar , dimecres 15 el Domenec vilaseca els hi oferia una xerrada col.lquí amb diapositives  » La xina el cor del drago » , dijous 16 bingo, divendres 17 concurs de cuina  , dissabte l’acte central amb » L’Homenatge a la Vellesa » amb un dinar de germanor a la pista poliesportiva amenitzat per Cafè Trio » i diumenge tancara la 12ena jornada amb la trobada de puntaires.

Autor

About The Author