revetlla burés 2024_portada8176066080328205161.

El proper dimarts 23 de juny, la plaça de Lluís Companys del barri del Burés, a Castellbell i el Vilar, es convertirà un any més en l’epicentre de la tradicional revetlla de Sant Joan. La celebració d’enguany, però, arriba amb un gran al·licient que promet fer la nit encara més màgica i espectacular.

Els actes arrencaran a dos quarts de deu del vespre amb el clàssic còctel de cava i el repartiment de la coca de Sant Joan. Com és habitual, aquesta degustació serà completament gratuïta per als socis de l’entitat organitzadora, mentre que els no socis hi podran col·laborar i participar-hi aportant un tiquet de 3 euros.

El plat fort de la vetllada i la gran sorpresa d’aquesta edició serà l’actuació de la colla de diables Els Resistents. La formació local omplirà la plaça de llum i guspires amb el seu aclamat espectacle de foc «Nit de Fades», una proposta dissenyada especialment per connectar amb el misticisme d’aquesta nit tan assenyalada. Per garantir la seguretat de tots els assistents i el bon funcionament de la representació, des de l’organització s’ha llançat una crida important al públic demanant que no es llencin petards ni material pirotècnic particular mentre duri l’espectacle dels diables.

Aquesta celebració és possible gràcies al dinamisme de l’Associació Amics i Fills del Burés, que ha sumat esforços amb la col·laboració dels Diables Els Resistents i el suport de l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar. Una aliança que torna a posar de manifest la vitalitat del teixit associatiu del nostre municipi a l’hora de mantenir vives les tradicions i dinamitzar la vida cultural dels barris.

About The Author