
Text : Pere Sánchez/Fotos Laura Novo
Aquest dijous 1 de setembre, Cor Acadèmic de L’Universitat Estatal de Petrozavodsk de Rússia, va obrir el concert inaugural de la 37ena edició del Festival Internacional Cant Coral Catalunya Centre que se celebra a Castellbell i el Vilar .

Abans de començar el concert, el president de la Capella de Música Burés, Miquel Palau, ha ofert el seu discurs de benvinguda, dient que “les circumstàncies actuals, sumat a les dificultats de trobar corals, fa que el festival tiri endavant” ha agraït l’esforç de les persones implicades que ajuden a fer possible aquest esdeveniment de Cant Coral. Finalment ha recordat als assistents que enguany la capella ha posat a la venda el DVD de 100 anys de Cançons del Centenari .
Seguidament, ha actuat el Cor Rus, amb dues parts molt diferents, amb cançons tradicionals del seu país: la primera molt monòtona i una segona part més vibrant on s’ha pogut veure la qualitat d’aquest cor format per cantaires joves.
Cor Acadèmic de L´Universitat Estatal de Petrozavodsk de Rússia al concert inaugural al Burés. Fotos : Laura Novo